Science education from the approach of innovation, science and technology

Authors

DOI:

https://doi.org/10.56294/saludcyt202264

References

1. Lewis J, Schneegans S, Straza T. UNESCO Science Report: The race against time for smarter development. vol. 2021. Paris: UNESCO Publishing; 2021.

2. Auza-Santiváñez JC, Santiváñez-Cabezas MV, Dorta-Contreras AJ. Análisis de la producción científica y la colaboración internacional boliviana indexada en Scopus entre 1996-2018. Rev Cubana Invest Bioméd. 2020;39(3):e675.

3. Richard E, Contreras Zapata DI. El rol de la investigación universitaria en la descolonización e independencia académica: lo que no se publica no existe. Revista Tribuna Docente. 2014;1(2):3-5.

4. JM Argimón Pallás, J Jiménez Villa. La comunicación científica: autor, editor, revisor y lector. Aten Primaria. 1998;22:186-7.

Downloads

Published

2022-07-23

How to Cite

1.
Auza-Santiváñez JC, Quispe Cornejo AA, Hayes Dorado JP, Díaz Pérez B. Science education from the approach of innovation, science and technology. Salud, Ciencia y Tecnología [Internet]. 2022 Jul. 23 [cited 2024 Nov. 21];2:64. Available from: https://sct.ageditor.ar/index.php/sct/article/view/186