Science education from the approach of innovation, science and technology
DOI:
https://doi.org/10.56294/saludcyt202264References
1. Lewis J, Schneegans S, Straza T. UNESCO Science Report: The race against time for smarter development. vol. 2021. Paris: UNESCO Publishing; 2021.
2. Auza-Santiváñez JC, Santiváñez-Cabezas MV, Dorta-Contreras AJ. Análisis de la producción científica y la colaboración internacional boliviana indexada en Scopus entre 1996-2018. Rev Cubana Invest Bioméd. 2020;39(3):e675.
3. Richard E, Contreras Zapata DI. El rol de la investigación universitaria en la descolonización e independencia académica: lo que no se publica no existe. Revista Tribuna Docente. 2014;1(2):3-5.
4. JM Argimón Pallás, J Jiménez Villa. La comunicación científica: autor, editor, revisor y lector. Aten Primaria. 1998;22:186-7.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2022 Jhossmar Cristians Auza-Santiváñez, Armin A. Quispe Cornejo, Juan Pablo Hayes Dorado, Benita Díaz Pérez (Author)
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
The article is distributed under the Creative Commons Attribution 4.0 License. Unless otherwise stated, associated published material is distributed under the same licence.